Šljive - Sve o šljivama i šljivarstvu

Pčelarstvo i voćarstvo - jedno bez drugoga ne ide !
Pravila foruma
Teme vezane uz voćarstvo i sve što se veže uz to, ali i da pčelice budu zadovoljne !

Šljive - Sve o šljivama i šljivarstvu

PostPostao/la Dinac » 14 lis 2012, 00:10

Dragi prijatelji,

Otvaram ovu temu na namjerom da se upoznamo sa tehnologijom uzgoja šliva.
Naime, ove godine sam kupio jedan voćnjak sa 40-tak šljiva s manjom vikendicom na kojem ću zasnovati novi pčelinjak 15-tak kilometara od Varaždina.
Obzirom da sam sami početnik u voćarstvu i nemam puno iskustva u tome, molio bih pomoć od vas iskusnijih pčelara-voćara da mi pomognete.
Tu prvenstveno mislim na Ivicu i Esada, a poznavajući ih znam da pomoć neće izostati i ovim putem im se unaprijed zahvaljujem, kao i svima drugima koji daju doprinos ovoj temi.

Koliko mi je poznato trenutno imam dvije vrste šljiva u voćnjaku. To su tzv. Bistrica i Stanlyjevka.
Ono što me najviše muči uovom trenutku je sljedeće:
- Kako i kada se šljive obrezuju? (Pretpostavljam na jesen ili proljeće kao i svo voće ali...)
- Kada, protiv kojih boljesti i štetnika,te sa kojim preparatima ih je potrebno špricati a da to ne naškodi pčelama?

Vjerojatno sam postavio preopsežno pitanje, ali usput ćemo razrađivati i proširivati temu.

Lijep pozdrav
:krigle
Dinac

Re: Šljive - Sve o šljivama i šljivarstvu

PostPostao/la franevrs » 15 lis 2012, 17:00

Nestrpljivo čekam da se rasplamsa ova tema, preporučio sam se u Donji Lapac za par sadnica
šljiva za na Brač.

pozz........... :krigle :D
Frane Vrsalović
franevrs

PostPostao/la Debejac » 15 lis 2012, 20:41

Ma, prvo VEEELIKA čestitka za kupovinu i neka te svaka sreća prati. To je na prvom redu, a ostalo nije neki problem. I, što prije nam uslikaj to što si kupio.